وبلاگ

توضیح وبلاگ من

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : بررسی تاثیر سیستم مدیریت کیفیت بر رضایتمندی کارکنان بیمارستان تامین اجتماعی

 
تاریخ: 07-11-99
نویسنده: نویسنده محمدی

:

 

کسب موفقیت برای حضورپیوسته نه مقطعی در بازار های داخلی و همچنین بازار های منطقه ای و بین المللی تحت تاثیر رقابت های فشرده و فزونی عرضه بر تقاضا همواره به دو عامل اساسی یکی کیفیت و دیگری قیمت بستگی دارد و خواهد داشت گرچه عوامل مهم دیگری همچون محیط زیست دوام ایمنی ، خدمات بعد از فروش به هنگام بودن و احترام به مشتریان را نیز نمی توان نادیدیه گرفت.

 

مدیریت کیفیت با مکانیسم های کمکی با شاخص سازی سازمانی ، شناسایی و مشکلات سازمانی به صورت مداوم ، نظارت بر گلوگاه های سازمانی ایجاد حساسیت نسبت به زمان به کارگیری راه حلهای خلاقانه مداوم سازی خود ارزیابی فردی و سازمانی و تلفیق نگرش فرایند

پایان نامه

 مدار و نتیجه مدار به پیشگیری از بروز بحران های سازمانی کمک و مدیریت برآن راساده و لذت بخش می کند .

 

نهادینه ساختن بهبود مستمر و فرهنگ کیفیت در سازمان مسئله بسیار مهم و نگرانی همه سازمان هایی است که به اهمیت و تعیین کننده بودن کیفیت در تحقق اهداف سازمان در عصر حاضر و به ویژه برای موفقیت در آینده پی برده اند .

 

سازمان هایی که در سال های اخیر برای استقرار سیستم های تضمین کیفیت مدیریت کیفیت و موارد مشابه تلاش های ویژه ای را مبذول داشته اند طبعا به موثر واقع شدن این تلاش ها می اندیشند . برحسب امار از ابتدا تا اواسط سال 1387 حدود 3400 شرکت کوچک و بزرگ از سازمان های دولتی گرفته تا خصوصی و در طیف وسیعی از محصولات اعم از کالا و خدمات ، به استقرار سیستم های کیفیت و به اجرا گذاری نیازمندی های آن پرداخته اند . این سازمان ها انتظار دارند نتایج این اقدامات را به صورت توسعه سهم در بازار توسعه صادرات رشد مالی سود آوری بیشتر ، بازدهی کاری بیشتر رفاه پرسنا و بسیاری نتایج دیگر مشاهده کنند .

 

این تحقیق می تواند به مدیران بیمارستان تامین اجتماعی در شناخت تاثیر سیستم مدیریت کیفیت بر رضایتمندی کارکنان بیمارستان کمک نماید . همچنین این تحقیق می تواند مبانی مناسبی برای تحقیقات آتی که به بررسی علل ناکار آمدی احتمالی استقرار این سیستم در سازمان بپردازد باشد .


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود سمینار ارشد مهندسی نساجی: کاربرد کالای نساجی برای حفاظت از محیط زیستپایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : بررسی عوامل داخلی موثربر سود آوری شعب بانک کشاورزی »